NWA

Nerds With Attitude

SPAM_ON topic “BOT”

Posted by Ansis uz Decembris 30, 2007

Vai jums nekad nav licies, ka esat bots?

tātad, NWA_!gans!, plašāk pazīstams kā [aka] !bastard!, jūs tūliņ parādīs, ko nozīmē būt botam…

Es vēlētos jūs iepazīstināt ar kāda bota stāstu… Viņš vēlējās palikt anonīms, tāpēc sauksim viņu par sm00n… (nullītes lietotas, lai slēptu viņa identitāti)

stāsts ir šāds:

——————————————————————–

Tā kā tagad ir ziemas brīvlaiks, lielāko daļu online-time pavadu mapē cs_home. Arī offline-time pavadu šajā mapē, hostidž reskjū zōnā [aka] gultā… Es rakstu šo vēstuli, jo vēlos tapt izglābts! Redziet, kādu dienu pamodos un sapratu, ka esmu BOTS!!1!1! Kā es to sapratu? Pirmkārt, es atklāju, ka manā mājā ir tikai 3 waypointi- mana gulta, mans dators un ledusskapis… Vēl, protams, ir arī camping spots uz poda… Bet nu tas ir cits stāsts… Otrkārt, es atklāju, ka tik sen neesmu normāli kodis, ka lags praktiski pazudis… Kamōn, tikai botiem nav laga! Un treškārt- kas ir pats galvenais- CSS es spēlēju kā totally bots! Šodien tā SuxXōr0ju… Un kad viens čalis prikola pēc ierakstīja čatā bot_kill, es tā sabijos… Nācās domāt par nāvi un tamlīdzīgi…
Tāpēc, lūdzu!! Kāds atbotojiet mani, kamēr nav par vēlu!!!!

——————————————————————-

Ja jums šī nabaga bota stāsts likās tuvs, tad jūs arī, iespējams esat bots! bet vēl nav par vēlu!

!bastard! ar nelielu NWA atbalstu vēlas organizēt atbotošanas kampaņu, kura būs pilnīgi par velti!

Kopā mēs varam veidot sabiedrību bez botiem un gaymeriem!

5 Atbildes to “SPAM_ON topic “BOT””

  1. woozers said

    Nu tad būs jāiedzer!

  2. sm00n said

    😀 ……eu

  3. woozers said

    Eu dzīvo mežā. Tad dzeram vai nē?

  4. sm00n said

    Dzeram! šodien centrā! un droš ka bik pirmstam ar 🙂

  5. anchux said

    boti mēdz iztēloties, ka CS mapes ir DE mapes un camping spotā planto bumbu 😉
    GET OUT OF THERE! IT’S GONNA BLOW!!!!

Komentēt

 
