NWA

Nerds With Attitude

Whats your Mozilla Firefox looks…

Posted by mareksv uz marts 12, 2008

Tātad,izveidoju šo postu, jo man ieinteresēja kā izskatās jūsu Moziilas 😛 Tātad lūgums te visiem iepostot linku, ar jūsu Moziilas izskatu. Iekļaujiet attēlā arī jūsu esošos Addonus. (Mozilla -> Tools -> Addons) mCāā :* jums visiem!!

Sākšu es:

6 Atbildes to “Whats your Mozilla Firefox looks…”

  1. woozers said

    Nerullē, bilde neklikojas ;(

  2. woozers said

    BTW kad es beidzot tikšu what.cd/waffles.fm? ;(

  3. mareksv said

    Nu tas ir ļoti labs jautājums,ja tu ieliktu te linku kads izskatas tavs FF un addoni,tad es labprāt padalītos ar wafflu acc,jo es visu velku no what.cd,jo man tur ~10gb buff. Bet waffles man 500 up, 100 down (MB)… 😛

  4. sm00n said


    HF 🙂

  5. mareksv said

    Tagad vēl pārējie! 😛

  6. njamsii said

    Lietoju Flock 😦

Komentēt

 
