NWA

Nerds With Attitude

For all you Haters out there…FU

Posted by niedre uz maijs 22, 2008

tānu es apsolījos ielikt kko no WoW’a tad nu luudzu…enjoy

music Video

trailers

un pvp(lai saprastu vaig kko jeegt noi speeles)…Vurtne uz doto briidi mans elks

7 Atbildes to “For all you Haters out there…FU”

  1. tagup said

    Bikas ieper!

  2. Meerglis said

    noeditē postu, saliekot aiz katras birkas pa komatam, savādāk to rāda kā vienu birku.

    Eniivei postam nav ne vainas. Gaidam nākamos 😀

  3. geymers said

    Blēē…. 2 rogues un ne tos sliktākos paķēru, psc 😀

    būs jāuztaisa man ar kāds posts pa wowu 😀

  4. repers said

    WOW.. pat nenoskatijos ne1nu.. (puke) 😀

  5. sm00n said

    😀 “bla bla bla, žvīks, žvāks, briku, braku, bla bla bla bla…”

  6. niedre said

    ehh..labaak palika

  7. niedre said

    tātad kursh izdzeesa manu naida pilno postu??

    tas bija aptuveni shaads….ble suka pimpis re:tard blje nahuj gomoseh pedinsh man dzilji pie dirsas tu skatiijies vai nee …..mani interesee komentaari ar jeegu…nevis cmux bilzhuks tipa komenti suukaa manu pimpi

Komentēt

 
