NWA

Nerds With Attitude

Laižam dzīvē!

Posted by amatuer uz Decembris 31, 2008

Mani mīļie draugi! Jums man ir jāpasakas par tādu Dieva (Allāha, Budas, nu hvz) dāvanu kā StumbleUpon! Jūs nevarat iedomāties, cik daudzas stundas tas man ir īsinājis, cik prieka un zināšanu devis. Un, protams, cik daudz stundas es bezjēdzīgi esmu pavadījis vienkārši spaidot to stulbo podziņu pie StumbleVideo! Ir jau pietiekami vēls, bet pēc darba jau nevajag pagulēt, bet vēl pasērfot tai Lielajā Tīmeklī! Nu tad, it lietas ar kurām es vēlos padalīties, jo tie tiešām ir brīnišķīgi mirkļi! Tātad, sāksim..ar kaut ko pavisam jauku, kas man ļoti atgādināja mūsu mīļo Jančukiņu. Piedod, Jaņčuk, bet es paliku bez iekšām… 😀

Lūk links 🙂
šeit

Diemžēl nevar pievienot College Humor video tāpat, tāpēc nāksies vien paklikšķināt!

Un nākamais man lika atcerēties veco, labo skolas laiku, kad visi sēdējām pie Reiņa un f**k, neko īsti nedarījām. Arī pie Sarmītes stundas nebija pārāk intrigējošas…Tad nu noskatoties šo video es tā padomāju: “Hell Yeah Bjāčes, we got screwed..!! (rage)”
Un otrs
Nu tad mīlīši, šodien ap pusnakti visi uz sarunām, Rolis atkal lej Rumu, Tekilu, Šņabi un Alu!
Frohes neues Jahr ihr Freaks! 🙂

4 Atbildes to “Laižam dzīvē!”

  1. woozers said

    Ahhhh, atkal spamā ir līdzsvars. Harmonija. 🙂

  2. gansiks said

    hell yah

  3. ShaMAN said

    OMFG …. Labi ka esmu horde … un tas uz ko vinsh dronjija ir plika dejojosha night elfu vecene…ALiance…

    Un aliishi veel jautaa nahuj vinjus noreec!! ROFL

  4. repers said

    Mjā, ir nācies jančuku pieķert.. 😀

Komentēt

 
